Image bigs

Від пробіжки не втечеш:
5 мотиваційних роликів про біг

Часом дуже важко змусити себе встати з теплого ліжка і піти на тренування. Спеціально для таких випадків ми підібрали 5 мотиваційних роликів: від пригоди  Девіда Бекхема до кримінального пивного переслідування. Мотивація може бути різною — головне знайти свою.

«Скажи «Бувай!» біговій доріжці. Попрощайся з рутиною дня: дім-робота-спортзал. Відкривай нові маршрути та звільнись від умовностей» — це головний посил рекламної кампанії, що просуває ідеальне спортивне вуличне взуття, одяг та аксесуари Reebok. Ми скажемо так:  досить бути куркою в клітці — виривайся із зони комфорту та шукай пригоди.

Суперництво — це найсильніша мотивація. Кожен хоче бути найкращим у своєму виді спорту —  такою є природа людини, яка обрала шлях змагання.  Втім, компанія ASICS виводить мотивацію суперництва на новий рівень. Що саме має зробити кожен спортсмен, щоб досягти найвищих результатів? Дивіться у ролику.

 

Не тільки спортивні бренди популяризують біг. Наприклад, всесвітня мережа магазинів одягу H&M вирішила наочно показати зручність нової лінійки білизни. Рекламний ролик відзняв режисер Гай Річі (Шерлок-Холмс, Рок-н-рольник, Великий куш), а в головній ролі футболіст Девід Бекхем. Мотивацій на які наштовхує відео може бути декілька: фізична підготовка «як в Бекхема», зовнішній вигляд футболіста або нова навичка наздоганяти автомобілі. Кому що більше подобається. 

 

Австралійський бренд пива Сarlton завжди створює неординарну рекламу і цей ролик не виключення. Якщо ви вважаєте, що біг та пиво несумісні — ви помиляєтесь. Любите пиво, любіть і на пробіжці зганяти лишні калорії від нього.

Олімпійський чемпіон Мет Скотт в ролику від Nike підкаже десятки відмазок, які кожен може щодня собі повторювати перед дзеркалом. Та чи впевнені ви в тому, що вони вам потрібні?